اولین سوال......


never give up

 سلام دوستان . . .  

خوبین؟چه خبر؟

ما امروز با اولین سوالمون اومدیم!

*بهترین روز زندگیتون چه روزی بود یا خواهد بود؟*

منتظر جوابتون هستیم

شاهین:نزدیک ترین روز من خدا بود

حسین:هر روز خدا می تونه بهترین روز باشه واسه همه!اگه ازش بهترین استفاده رو بکنیم ولی یه روزای خاصی تو زندگی هر شخص هست که می تونه برای همیشه تو ذهنش بمونه مثل اولین روز آشنایی با یه دوست!

 احمد:بهترین روز زندگیم روزی هست که بتونم فاطمه خانومو از نزدیک ببینم

آدنیا:بهترین روز من روزیه که جواب قبولیم تو آزمون علامه طباطبایی بیاد...

و روزای دیگه که الان یادم نیس

محبوبه:روز وصال یار

فاطمه:ندارم

آرمین:روزی که ............احساس توپی داشته باشم.

تینا:روزی که دندون پزشکی یا پزشکی مشهد سراسری قبول شم ترجیحا سال اول قبول شم

مهسا:روز تولد برادرم

فاطمه:روزی بود که چشاتمو باز کردم و خونه خدارو دیدم!و بودنم در کنار علی ضیا

فاطمه:روزی که پزشکی فردوسی قبول شم

زهره:روزی که تمام ضلم ها تموم شه!یه روز دیگه هم هست که دیگه بماند!

سعیده:روزی که چشم پزشکی یا دندان پزشکی شیراز یا مشهد قبئل شم البته شیراز بهتره نپرس نمیگم چرا!



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت12:55---5 بهمن 1391
روزی که امام زمان ظهور کنه

armin
ساعت15:24---9 اسفند 1390
سلام منظورم اینه که وقتی اون روز فرا برسه مطمئنم خودم میفهمم

تینا
ساعت18:11---8 اسفند 1390
سلام..ببخشیددیرشد..منم چندتامطلب به وب اضافه کردم یه سری بزن..بهترین روز:روزی که دندون پزشکی یاپزشکی مشهدسراسری قبول شم ترجیحاسال اول قبول شم

فاطمه
ساعت22:57---7 اسفند 1390
ندارم

armin
ساعت15:14---7 اسفند 1390
آرمین:روزی که...................احساس توپی داشته باشممنظورت چیه:.......................

armin
ساعت16:03---6 اسفند 1390
سلام جه وب جالبی داری از وبت خوشم اومد به وب من هم سر بزن نظر یادت نره.
www.armin20.loxblog


آندیا
ساعت19:28---30 بهمن 1390
بهترین روز من روزیه که جواب قبولیم تو آزمون علامه طباطبایی بیاد...

و روزای دیگه که الان یادم نیس
آدنیا جان شما سوم راهنمایی هستی؟خوشحالم کردی اومدی!


احمد
ساعت14:06---28 بهمن 1390
بهترین روز زندگیم روزی هست که بتونم فاطمه خانومو از نزدیک ببینم


shahin
ساعت20:55---27 بهمن 1390
نزدیکترین روز من خدا بود

حسین
ساعت20:08---26 بهمن 1390
هر روز خدا میتونه بهترین روز باشه واسه همه!


اگه ازش بهترین استفاده رو بکنیم


ولی یه روزایی خاصی تو زندگی هر شخص هست که میتونه برای همیشه تو ذهنش بمونه


مثل اولین روز اشنایی به یه دوست!!



سلام ممنون که لینکم کردین خوش حال میشیم شما هم به سوالمون جواب بدین بای


حسین
ساعت20:04---26 بهمن 1390
سلام دوست من

ممنون که به وبلاگ من سرزدین و نظر دادین

من شما رو لینک کردم


عذر می خوام منو با چه اسمی لینک کردین؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 26 / 11 / 1390برچسب:,ساعت 15:26 توسط raha&fateme| |


Power By: LoxBlog.Com